Kto jest wyższy?

1. Cel dla ucznia

Nauczycie się określać, która liczba jest większa. Dzięki temu uporządkujecie uczniów Waszej klasy od najwyższego do najniższego:

2. Porównywanie

Porównać liczby, tzn. wstawić odpowiedni znak <, >, lub =

a) 40 > 39

b) 111 > 99

c) 4090 < 4900

d) 1.000.080 < 1.080.000

3. „Nacobezu”, czyli na co będę zwracać uwagę

  • porównywanie liczb.
  • porządkowanie liczb w kolejności rosnącej lub malejącej.

4. Pytanie kluczowe.

Czy przyda Ci się porównywanie liczb? Jeśli tak, opisz konkretny przykład z życia codziennego.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>