Kalendarz

1. Cel dla ucznia.

Nauczycie się wykonywać obliczenia w kalendarzu. Dzięki temu będziecie mogli odpowiedzieć na pytania:

  • Który mamy wiek?
  • Które miesiące mają 30 dni?
  • Ile dni ma luty?
  • Ile dni ma II kwartał roku?
  • Który teraz mamy kwartał?
  • Martyna urodziła się 24 września, a Agata obchodzi urodziny 13 dni później. W jakim dniu urodziła się Agata?

2. Kalendarz.

3.”Nacobezu”, czyli na co będę zwracać uwagę.

  • określanie wieku,
  • obliczenia związane z kalendarzem.

4. Pytanie kluczowe.

Wykorzystasz w swoim życiu obliczenia związane z kalendarzem? Jeśli tak, podaj konkretny przykład.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>