Mnożenie pisemne, cz.3

1. Cel dla ucznia.

Nauczycie się mnożyć pisemnie. Dzięki temu obliczycie, ile kilogramów jabłek zebrała rodzina Macieja, jeśli mają 37 skrzynek, a w każdej skrzynce jest po 15 kg jabłek.

Odp. Rodzina Macieja zebrała 555 kg jabłek.

2. Mnożenie.

3. „Nacobezu”, czyli na co będę zwracać uwagę

  • poprawne zapisywanie liczb w słupku,
  • mnożenie liczb sposobem pisemnym.

4. Pytanie kluczowe.

Wykorzystasz w życiu codziennym mnożenie pisemne? Jeśli tak, podaj przykład takiej sytuacji życiowej.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>